Jäsenasiat

Miten Yhdistyksemme jäseneksi?

Voit ilmoittautua SFC:n ja Matkailuautoilijoiden jäseneksi seuraavasta linkistä www.karavaanarit.fi/liity. Muista valita yhdistyksen numeroksi 068

Ensimmäistä kertaa liittyvän vuosimaksu on 48,00 euroa. Sisältää jäsenyyden jäsenyhdistyksen kautta SF-Caravan ry:een eli liittoon. Jäsennumerotarrat, Caravan-lehden vuosikerran, Leirintäoppaan sekä kaikki valtakunnalliset jäsenedut. Jäsenyys on voimassa liittymisestä vuoden eteenpäin. Jäsenpaketti postitetaan liittyneille viikon kuluessa liittymismaksun maksamisesta. Aiemmin jäsenenä olleilta kysytään liittymisen yhteydessä vanhaa jäsennumeroa. Jos ei numero ole muistissa, voi sitä tiedustella SF-Caravan ry:n liiton toimistosta.

Alkuliittymisen jälkeen SF-Caravan ry:n jäsenmaksu on 29,00/ per vuosi (=liittomaksu). SF-Caravan Matkailuautoilijat ry:n vuosijäsenmaksu on 10,00 euroa (sis. MA-sanomat lehden 4 x kertaa vuodessa), perhejäsenmaksu 6,00 euroa ja nuorisojäsen 6,00 euroa.

Varsinaisen jäsenen vuosimaksuksi muodostuu jatkossa (alkuliittymisen jälkeen/ tai yhdistyksen vaihtamisen jälkeen) 29,00 + 10,00 = 39,00 euroa.

Jos olet jo SF-Caravan ry:n jäsen ja haluat liittyä tai vaihtaa toiseen jäsenyhdistykseen, se on helpointa kirjautumalla omilla jäsentunnuksilla karavaanarit.fi sivulla jäsensivuille. Kirjautumalla pääset omiin jäsentietoihin missä voi tehdä muutoksia omiin tietoihin, myös lisätä tai vaihtaa jäsenyhdistyksen jäsenyyden.

Tästä linkistä tarkempaa tietoa jäsenasioista

SF -Caravan Matkailuautoilijat ry:n muissa jäsenasioissa saat lisätietoa, ottamalla yhteyttä sähköpostilla: ma.jasenkirjuri@gmail.com

SF Caravan Matkailuautoilijat ry:n henkilörekisteriä pitää yllä SF Caravan ry.